Primele impresii

29.11.2009 21:53

La capitolul infrastructura francezii stau intradevar foarte bine. La capitolul grafiti stau la fel de bine.

 

Negrii sunt ceva normal in acest pesaj, in peisajul parizian. In Cluj cand vezi unul e ca si cum ai vedea o pata neagra pe campul de zapada, dar aici se confunda printre arabi francezi si alte nationalitati. Ba inca arabii ies parca mai are in evidenta cu nasul lor acvilin. Cei care au asa ceva.

Sincer nu am fost impresionat foarte tare.

 

Ce mi-a placut:

  • Bicicletele ce se pot inchiria.

  • Sistemul de grilaj cu care este inconjurata radacina copacilor.

  • Lumea pestrita si agitatia din oras. :)

  • Silueta Turnului Eifel.(inca nu am ajuns pe acolo).

  • Nebunia de Notre Dame

  • Ca pentru o secunda am stat intr-un picior in punctul 0 al Parisului.

Ce nu mi-a placut:

  • Vremea. (de cand am ajuns vremea e urata tare. Ploua sau e innourat tot timpul.)

  • Imi plac Grafitti-urile dar aici parca e peste tot. Asa ca nu mai are nici un farmec.